Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2016

ΚΟΥΒΑ:"ΕΜΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΜΑΣ ΕΙ ΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟΦΟΙΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ!..."

" Hasta la victoria siempre! OK, companiera Victoria;"
( ετσι λενε το κορίτσι...)

 Ετσι απάντησε ο εκλιπων Φιντελ Κάστρο όταν καποιοι εξυπνακηδες Δυτικοί -απο αυτους που μασανε συνεχως τσιχλα για να κρυψουν την κακοσμία της αναπνοης, χαρακτηριστικο όλης της Δυτικης κουλτουρας-ισως λογω της μιμητικης δυσπεψίας στομχιου και ψυχης που κληρονόμησαν οι Προτεσταντες απο τον Καλβίνο...-τον ρώτησαν για την πορνεια στην Κούβα...

Και λεμε εμεις (επειδη ασφαλώς ειναι απαραδεκτο να εχει ο Καστρο δισεκατομμυρια περιουσία, και να μην εχει δημόσια καταγγειλει τον αληταμπουρα πλαυ-μπου γιό του, αλλά οι περισσοτερες τετοιες μομφές ειναι εκ περισσου και υποκριτικές απο διαφορους μαλάκες ( κατα Ζουραρι, και ορθότατα...) που βλεπουν τετοια προβλήματα μόνο εκει, κοπτόμενοι για την "συνεπεια" του αντιπάλου μόνον...)...

...οτι αντιστοιχα, ενας απο τα εκατομμυρια Κουβανους που φωναζουν αυτες τις μερες " Yo soy Fidel!"-με διπλή εννοια, ότι δηλδη αυτος πεθανε αλλα εγω θα ειμαι στη θέση του σαν αυτον, αλλα και οτι "εγω θα ειμαι πιστός " (ισπανιστί "fidel") ..."

...αν τον ρωτουσε κανενας ιδιος μαλάκας απο αυτους που θα σπευσουν τώρα στην Κουβα να δουν  την ελπιζόμενη απο πολλους "μεταβαση"... -μαλλον απογοητευόμενοι γιατι η Κουβα δεν ειναι Ρουμανία...

...γιατι ο Κάστρο ειχε τόσα λεφτα;

μαλλον θα απαντησει ( και τους το προτείνουμε)με μια αντιστοιχη αντιστροφή :

" Τουλάχιστον σ εμας οι παμπλουτοί μας ειναι ενοπλοι ανταρτες και ηγετες!"

( ΥΓ. : Και να θυμισουμε βεβαια-επειδη τα πραγματα ειναι συνθετα και οχι "μαυρο-ασπρο" η "μαυρο-κόκκινο" - την απαντηση ενος δισεκατομμυριουχου μελους του Π.Γ της Κ.Ε του Κομμουνιστικου Κόμματος Κίνας οταν ερωτηθηκε "μας πως εσεις, δισεκατομμυριουχος ανθρωπος, με 6 αυτοκίνητα πολυτελή, ειστε και κομμουνιστής και μαλιστα στο Π.Γ.;"
Απ.: Ακουστε-εγω , σαν κομμουνιστης επιχειρηματιας που ειμαι, εχω 4 υποχρεωσεις : 
  • Να αναπτυσσω την επιχειρηση μου δημιουργωντας και νεες θεσεις  εργασίας  
  • Να πληρωνω τους εργαζομενους μου στον ποντο και στην ωρα
  • Να μεριμνω να τηρουνται συνθηκες υγιεινης κι ασφαλειας αυστηρότατα
  • Να πληρωνω εισφορες και φόρους μου στο Κρατος.

Θελετε να ρωτησετε τιποτε αλλο; "
Και φυσικα , απαντες το βούλωσαν...)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου